FRÅ KVANTITET TIL KVALITET

Norsk reiseliv blir målt (og målar seg sjølve) på volum. Kvifor telle hovud når målet er høgare lokal verdiskaping og lågare klimautslepp?

 

278e0728-2c74-451b-86c7-7d35421f97df.jpg

Europes want Value not Volume in 2019 tourism push

“Europe is so popular as a tourist destination that it doesn’t really need any help growing numbers. A move to concentrate on value is a sensible approach and one that will hopefully see the benefits spread to lesser-known destinations”

Artikkel fra reiselivsnettstaden Shift


MASSETURISME VS MAKSIMERING

“Å øke antallet tilreisende turister er fortsatt en vanlig utviklingsstrategi i reiselivsnæringen, mens de negative konsekvensene av en slik strategi ofte neglisjeres (…) “Radikalt lavere priser på overnatting og flyreiser generert gjennom globale bookingplattformer har forandret våre ferievaner. Vi er i gjennomsnitt borte kortere tid per reise enn tidligere (…) Burde vi ikke optimere heller enn å maksimere reiselivsnæringen?”

Kronikk av reiselivs- og klimaforskarane Stefan Gössling og Carlo Aall som du treff på Lomsløftet


Denne sida er under utvikling. Fleire artiklar blir lagt ut fortløpende.

Tog.jpg